WYSYŁKA I PŁATNOŚĆ

WYSYŁKA I PŁATNOŚĆ

1. Zasady wysyłki

Towar zakupiony w sklepie internetowym Arte.pl jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub ROHLIG SUUS Logistics.

2. Koszty wysyłki dywanów, chodników i akcesoriów

Sklep internetowy Arte.pl pobiera opłatę obejmującą koszt wysyłki w wysokości:

    • 19zł przy płatności przelewem (zamówienia powyżej 299 zł wysyłka gratis)
    • 29zł przy przesyłce pobraniowej
    • 34zł przy płatności za pomocą serwisu Dotpay.pl

Cena wysyłki jest stała i nie zależy od ilości zamawianych produktów. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy w związku z różnymi terminami realizacji zamówienia lub dostępnością produktów w różnych magazynach, na życzenie klienta lub w wyniku uzgodnienia z klientem, produkty te zostaną wysłane większą liczbą przesyłek. Powyższy cennik dotyczy jedynie przesyłek krajowych.

3. Koszty wysyłki wykładzin

Sklep internetowy Arte.pl pobiera opłatę obejmującą koszt wysyłki w wysokości:

Krótszy bok wykładziny

Opłata za kuriera

do 2,2 m 19 zł
do 3 m 69 zł
do 4 m 79 zł
do 5 m 89 zł

Uwaga: Przesyłki gabarytowe (rulony o długości powyżej 220 cm) nie są wnoszone przez kurierów.

Cena wysyłki jest stała i nie zależy od ilości zamawianych produktów. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy w związku z różnymi terminami realizacji zamówienia lub dostępnością produktów w różnych magazynach, na życzenie klienta lub w wyniku uzgodnienia z klientem, produkty te zostaną wysłane większą liczbą przesyłek. Powyższy cennik dotyczy jedynie przesyłek krajowych.

4. Formy płatności

Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

    • gotówką przy odbiorze osobistym w jednym z salonów Arte
    • gotówką przy odbiorze towaru od kuriera (płatnośc za pobraniem)
    • przelewem na konto
    • za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl (Visa, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club, PBK Styl, Polcard, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, BPH Pay By Link, Pekao24 Przelew, Przelew24 BZWBK, Płacę z Inteligo, VIA Moje Rachunki, ING Online, Przelew z BPH, Przelew bankowy, Przekaz pocztowy, Pekao24, Millenet, Deutsche Bank PBC, Kredyt Bank KB24, Inteligo PKO BP, Lukas Bank, CitiBank Handlowy, Invest Bank, BGŻ, BOŚ, Fortis Bank, Przelew z mBank, Przelew z MultiBank, Żabka Zielone Okienko, VW Bank Direct).

5. Termin dostawy

  • Większość produktów prezentowanych w sklepie internetowym Arte.pl jest obecna w naszych magazynach, a więc produkty te są dostępne od ręki. W przypadku niektórych produktów czas realizacji zamówienia może być dłuższy - zgodny z informacją podaną na stronie produktu.
  • Wysyłanie paczek odbywa się od poniedziałku do piątku.
  • Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12, a zamawiany towar znajduje się w naszym magazynie, paczka powinna zostać wysłana jeszcze tego samego dnia.
  • Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską UPS. Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia roboczego od dnia wysłania paczki. Czasami zdarza się, że paczka jest dostarczona po dwóch dniach roboczych od czasu wysłania.
  • Jeżeli Klient nie otrzyma przesyłki po tym czasie powinien skontaktować się z obsługą sklepu.
  • Niestety nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru przesyłki. W przypadku nieobecności Klienta podczas dostarczenia przesyłki, kurier zostawia awizo lub kontaktuje się telefonicznie z Klientem, w celu umówienia się na ponowne dostarczenie przesyłki.
  • Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów podczas drugiego dostarczenia przesyłki.

6. Odbiór osobisty

Istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych salonów na terenie Polski. W przypadku odbioru osobistego czas realizacji może się wydłużyć ze względu na to, że nie we wszystkich salonach posiadamy wszystkie produkty. Czasem musimy produkt sprowadzic z innego salonu.

logotypy
| |