ZWROTY

ZWROTY

Rozumiemy Państwa obawy:

Czy wybrany dywan na pewno spełni moje oczekiwania?

Czy będzie odpowiadał moim wyobrażeniom?

A co w przypadku, gdy mi się nie spodoba?

Dokładamy starań, by zdjęcia dywanów oraz ich opisy jak najwierniej odpowiadały rzeczywistości. Jednak decyzje o zakupie dywanów na ich podstawie mogą okazać się nietrafne. Co wtedy?

Wszystkim Klientom, bez względu na to, czy dokonują w naszym sklepie zakupu jako konsumenci, czy też jako podmioty prawne, umożliwiamy dokonanie zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia otrzymania zamówionych towarów.


Czy istnieją towary, które nie mogą być zwrócone?

Tak. Zgodnie z punktem dziesiątym regulaminu: „Nie podlegają zwrotowi towary, które zostały przez Sprzedawcę przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta (np. produkty cięte, obszywane itp.). Towary takie otrzymują właściwości określone przez Klienta lub są ściśle związane z jego osobą. Zamówienia dotyczące tych towarów posiadają status specjalnych. Powyższe nie uchybia przepisom o prawie do reklamacji towarów wadliwych.

Zapewniamy jednak, że ten punkt regulaminu nie ma zastosowania w przypadku dywanów i wycieraczek.


Zwracam. Od czego mam zacząć?

Wystarczy przekazać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody przygotowaliśmy formularz.

Prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie nam go w jeden, wybrany przez siebie sposób: pocztą, faksem, lub e-mailem.


W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

Wg własnego wyboru, można:

- dostarczyć w dowolny sposób zwracany towar do siedziby naszej firmy lub do wybranego przez siebie, jednego z naszych salonów sprzedaży, lub

- skorzystać z możliwości zamówienia kuriera przez naszą firmę;

W przypadku, gdy zdecydujecie się Państwo na zamówienie kuriera przez nas, przy zwrocie wartości zamówienia potrącimy koszty wg następujących stawek. Koszty te odbiegają od ryczałtowych kosztów obowiązujących przy wysyłaniu zamówionych towarów. Są one jednak relatywnie niskie, dzięki temu, że mamy wynegocjowane w firmach kurierskich korzystne warunki. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszym konsultantem.


Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot zapłaty za zamówienie?

Bezzwłocznie po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru i upewnieniu się, że nie był przez Państwa używany zwrócimy zapłaconą przez Państwa cenę po potrąceniu ewentualnych kosztów transportu. Zwrot nastąpi w takiej formie, w jakiej nastąpiła płatność. Jeżeli zapłata nastąpiła za pobraniem przy dostawie, lub przy pomocy dotpay - zwrot nastąpi na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.

logotypy
| |